grunex
Tiskové centrum NVIDIA

Společnost NVIDIA vytvořila v roce 1999 technologii GPU, čímž nastartovala rozvoj počítačové herní zábavy, redefinovala moderní počítačovou grafiku a přinesla revoluci do oblasti paralelních výpočtů. V nedávné době pomohly GPU jednotky strojového učení vývoji moderní umělé inteligence – nové počítačové éry – kdy je GPU přímo mozkem počítačů, robotů a samořiditelných aut, která dokáží vnímat okolní prostředí a porozumět mu. Více informací naleznete na stránce www.nvidia.com.

tz

Tiskové
zprávy

fotky

Fotogalerie

grafika

Grafické
podklady

data

Informace
k produktům

kontakt

Kontakt

Tiskové zprávy NVIDIA

NVIDIA a DICE přináší vylepšení výkonu až o 50 % v nadcházejícím updatu hry Battlefield V s podtitulem Tides of War Chapter 1: Overture

Praha 3. 12. 2018 - Společnost NVIDIA a vývojář hry Battlefield V společnost DICE společně uvedou vylepšení přinášející nový herní obsah a podstatný nárůst výkonu při využití ray-tracingu v reálném čase.

Podstatný nárůst výkonu ve hře Battlefield V se zapnutým vykreslováním v reálném čase

Battlefield V se stal 14. listopadu 2018 první hrou využívající ray-tracing v reálném čase. NVIDIA však nezahálela a i nadále pokračovala v kooperaci s EA a DICE na optimalizaci. Jen tři týdny po oficiálním uvedení nové technologie společně uvolňují vylepšení, které poskytuje až 50% nárůst výkonu a týká se všech hráčů využívající kompletní portfolio grafických karet GeForce RTX. Konkrétní hodnoty, na které se mohou hráči těšit:

  • GeForce RTX 2080 Ti – uživatelé dosáhnou stabilních 60+ FPS s rozlišením 1440p a vykreslováním v reálném čase nastaveným na Ultra
  • GeForce RTX 2080 – stabilních 60+ FPS s rozlišením 1440p a ray-tracingem nastaveným na Medium
  • GeForce RTX 2070 – stabilních 60+ FPS s rozlišením 1080p a ray-tracingem nastaveným na Medium

 

Kompletní optimalizace obnáší:

  • Vylepšení stability hry se zapnutým ray-tracingem
  • Vylepšení výkonu několika komponent stojících za implementací ray-tracingu
  • Vylepšení výkonu ray-tracingu v prostředí s listy a vegetací
  • Využití vyrovnávací paměti tam, kde to lze, pro zvýšení celkové kvality ray-tracingu
  • Byla odstraněna nepoužívaná geometrie ze scén
  • Bylo opraveno nastavení kvality ray-tracingu Medium, které dříve vykazovalo chyby

 

Více informací a kompletní přehled vylepšení v Battlefield V je zmíněno v tomto videu - https://youtu.be/-wy45bQe_XA

NVIDIA Game Ready ovladače

Dostupné Game Ready ovladače připravují hráče na zítřejší update hry Battlefield V: Tides of War Chapter 1: Overture. Zároveň přinášejí výkonnostní vylepšení v DX12 pro nadcházející patch hry World of Warcraft: Battle for Azeroth a Just Cause 4.

Nové ovladače jsou k dispozici vždy v den, resp. několik dní před uvedením nových her, a poskytují maximální herní zážitek díky vysokému úsilí vývojářů v NVIDIA, kteří pracují do poslední možné chvíle na optimalizaci výkonu a vynikající hratelnosti. Stejně jako všechny vydané Game Ready ovladače, tak i tento splňuje certifikaci WHQL od společnosti Microsoft.

Práce týmu NVIDIA zodpovědného za ovladače grafických karet nekončí vydáním hry, jejich snaha o vylepšení výkonu ve hře pokračuje. Výsledkem je například aktuální Battlefield V, kde sklízí plody své práce v podobě až 50% nárůstu výkonu se zapnutým ray-tracingem v závislosti na grafické kartě a konfiguraci celé sestavy.

Ideální výkon pro hraní Battlefield V poskytnou nové grafické karty NVIDIA GeForce RTX.

Více informací o ovladačích na GeForce.com
https://www.nvidia.com/en-us/geforce/news/battlefield-v-dxr-update-game-ready-driver/ 

Ovladače ke stažení
https://www.geforce.com/drivers 

Detaily k Battlefield V: Tides of War Chapter 1: Overture na GeForce.com
https://www.nvidia.com/en-us/geforce/news/battlefield-v-december-4-dxr-update 

Video popisující vylepšení výkonu ray-tracingu ve hře
https://youtu.be/-wy45bQe_XA 

Battlefield V na EA.com
https://www.ea.com/games/battlefield 

World of Warcraft: Battle for Azeroth na WorldofWarcraft.com
https://worldofwarcraft.com/en-us/battle-for-azeroth