grunex
Tiskové centrum NVIDIA

Společnost NVIDIA vytvořila v roce 1999 technologii GPU, čímž nastartovala rozvoj počítačové herní zábavy, redefinovala moderní počítačovou grafiku a přinesla revoluci do oblasti paralelních výpočtů. V nedávné době pomohly GPU jednotky strojového učení vývoji moderní umělé inteligence – nové počítačové éry – kdy je GPU přímo mozkem počítačů, robotů a samořiditelných aut, která dokáží vnímat okolní prostředí a porozumět mu. Více informací naleznete na stránce www.nvidia.com.

tz

Tiskové
zprávy

fotky

Fotogalerie

grafika

Grafické
podklady

data

Informace
k produktům

kontakt

Kontakt

Tiskové zprávy NVIDIA

NVIDIA na Game Developers Conference představuje spoustu novinek

Technologie NVIDIA RTX realizuje sen o vykreslování v reálném čase

Deset let vývoje algoritmů a grafických karet vede k obrovskému skoku v počítačové grafice

Společnost NVIDIA dnes oznámila novou ray-tracing technologii NVIDIA RTX™, která přináší tvůrcům obsahu a herním vývojářů možnost využít vykreslování v reálném čase ve filmové kvalitě. NVIDIA RTX je výsledkem 10 let vývoje algoritmů počítačové grafiky a architektur grafických karet. Skládá se z vysoce škálovatelné ray-tracing technologie běžící na architektuře NVIDIA Volta.

Prezentace na Game Developer Conference

Lídři v oboru jako jsou 4A Games, Epic, Remedy Entertainment a Unity využívají NVIDIA RTX v jejich technologických ukázkách na Game Developers Conference v San Francisku. Prezentují, jaké přinese vykreslování v reálném čase úžasné a živé zážitky. A protože NVIDIA RTX podporuje DirectX Raytracing, mohou si tuto přelomovou technologii vychutnat všichni uživatelé operačního systému Windows.

Podporována v Microsoft DirectX Raytracing API

Byla navržena, aby podpořila kvalitní vykreslování obrazu napříč různými rozhraními. NVIDIA úzce spolupracovala se společností Microsoft, aby umožnila plnou podporu RTX technologie v aplikacích, které využívají nové DirectX® Raytracing (DXR) API.

To, co se dlouho považovalo za konečné řešení jako realistické a živé osvětlení prostředí, odrazy a stíny, střídá ray tracing nabízející novou úroveň realističnosti, která jde daleko nad rámec toho, co je možné získat tradičními vykreslovacími technikami. Ray tracing v reálném čase nahrazuje většinu technik používaných v současnosti a svými realistickými výpočty replikuje způsob, jakým se světlo chová v reálném světě a přináší živější obraz.

Plné znění tiskové zprávy k uvedení NVIDIA RTX ZDE

Více informací:

V blogu z GDC
https://blogs.nvidia.com/blog/2018/03/19/whats-difference-between-ray-tracing-rasterization

Ve článku na GeForce.com
https://www.geforce.com/whats-new/articles/nvidia-rtx-real-time-game-ray-tracing

 

NVIDIA Highlights podporuje čtyři nové tituly včetně CoD WWII a Tekken 7

Call of Duty WWII a Tekken 7 jsou nejnovějšími hrami, které získaly podporu Highlights. Zanedlouho budou tuto funkci mít také Dying Light: Bad Blood a Escape from Tarkov.

Hráči prostřednictvím této moderní funkce nahráli již více než 0,5 miliardy videí.

Více informací:

V blogu z GDC
https://blogs.nvidia.com/blog/2018/03/19/nvidia-highlights-new-games/ 

Ve článku na GeForce.com
https://www.geforce.com/whats-new/articles/call-of-duty-wwii-nvidia-highlights-star-wars-battlefront-ii-nvidia-ansel 

 

NVIDIA zveřejňuje SDK pro NVIDIA Highlights s podporou Unreal Engine a Unity

Integrace NVIDIA Highlights do her bude pro vývojáře mnohem jednodušší. Funkce Highlights se stala v řadách vývojářů velmi populární, protože umožňuje hráčům snadno vytvářet jejich vlastní obsah a sdílet jej na sociálních sítích. Nyní je díky novému NVIDIA Highlights SDK dostupnější všem vývojářům, resp. zjednodušuje její integraci do her. Lze ji stáhnout zdarma prostřednictvím https://developer.nvidia.com/. Podpora Highlights v rámci plug-inů je nově také v Unity Engine a Unreal Engine, takže je mohou aplikovat i vývojáři využívající tyto enginy.

Více informací:

V blogu z GDC
https://blogs.nvidia.com/blog/2018/03/19/nvidia-highlights-new-games/

 

NVIDIA Ansel má vlastní online hráčskou galerii

Abyste si mohli prohlédnout to nejlepší z NVIDIA Ansel, uvádí NVIDIA galerii ShotwithGeForce.com pro hráče, kteří se chtějí podělit o své oblíbené herními zážitky.

Interaktivní galerie, jejíž slavnostní spuštění proběhlo v pondělí na Game Developers Conference v San Francisku dává hráčům vlastní prostor pro nahrávání, komentování a lajkování screenshotů pořízených díky NVIDIA Ansel™.

Více informací:

V NVIDIA Blogu
https://blogs.nvidia.com/blog/2018/03/19/shot-with-geforce-prizes/ 

Ve článku na GeForce.com
https://www.geforce.com/whats-new/articles/shot-with-geforce-nvidia-ansel-screenshot-gallery 

 

NVIDIA Ansel ve hře Star Wars™ Battlefront™ II od 21. března

Star Wars™ Battlefront™ II umožňuje hráčům prožít jejich Star Wars fantazie jako voják na zemi, letecké eso ve vesmíru nebo hrdina dominující na bitevním poli v autentických a krásně vykreslených prostředích ze všech tří období. Od 21. března budou mít hráči možnost zachytit ohromující vizuální stránku hry díky NVIDIA Ansel v režimu Arcade.

Více informací:

Ve článku na GeForce.com
https://www.geforce.com/whats-new/articles/call-of-duty-wwii-nvidia-highlights-star-wars-battlefront-ii-nvidia-ansel 

 

GeForce Experience přidává možnost uložit jako GIF

Aplikace GeForce Experience 3.13.1 přidává možnost uložit video zaznamenané prostřednictvím NVIDIA Highlights ve formátu GIF. Vývojáři NVIDIA tak vyslyšeli žádosti mnoha hráčů.

Více informací:

V blogu z GDC
https://blogs.nvidia.com/blog/2018/03/19/nvidia-highlights-new-games/ 

Ve článku na GeForce.com
https://www.geforce.com/whats-new/articles/call-of-duty-wwii-nvidia-highlights-star-wars-battlefront-ii-nvidia-ansel