grunex
Tiskové centrum NVIDIA

Společnost NVIDIA vytvořila v roce 1999 technologii GPU, čímž nastartovala rozvoj počítačové herní zábavy, redefinovala moderní počítačovou grafiku a přinesla revoluci do oblasti paralelních výpočtů. V nedávné době pomohly GPU jednotky strojového učení vývoji moderní umělé inteligence – nové počítačové éry – kdy je GPU přímo mozkem počítačů, robotů a samořiditelných aut, která dokáží vnímat okolní prostředí a porozumět mu. Více informací naleznete na stránce www.nvidia.com.

tz

Tiskové
zprávy

fotky

Fotogalerie

grafika

Grafické
podklady

data

Informace
k produktům

kontakt

Kontakt

Tiskové zprávy NVIDIA

NVIDIA přepracovala ikonickou scénu přistání na Měsíci

Praha 15. 10. 2018 – Společnost NVIDIA využila nové architektury Turing a přepracovala demo rekonstruující přistání na Měsíci, které vzniklo před 4 lety.

„Pokud se chystáte napodobit přistání na Měsíci, budete potřebovat nejpokročilejší grafické karty,“ poznamenává na úvod NVIDIA.

Před čtyřmi lety produkční tým NVIDIA, zabývající se vytvářením video ukázek, využil tehdejší grafické karty, aby zbořil mýtus, že mise Apollo 11, resp. samotné přistání na Měsíci, byl hoax. Bylo to tak přesvědčivé, až se video stalo předmětem vtipů, že k vytvoření napodobeniny přistání na Měsíci bylo potřeba technologie, které v té době neexistovala.

Nyní, téměř půl století po první lidské stopě na Měsíci v podání Neila Armstronga, NVIDIA renovovala demo o ray-tracing v reálném čase, které přišlo s architekturou Turing.

Více informací včetně nového videa
https://blogs.nvidia.com/blog/2018/10/11/turing-recreates-lunar-landing/ 

Původní video
https://youtu.be/O9y_AVYMEUs 

Přistání na měsíci s využitím ray-tracingu v reálném čase
https://youtu.be/EQ_4I2HIXCc